مجله اس ام اس

مجله اس ام اس
وبلاگی پر از اس ام اس های مختلف لطفا در نظر سنجی و امتیاز به هر مطلب شرکت فرمایید.با تشکر
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اس ام اس و آدرس jok-sms91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 1بوس

۲بوس

۳بوس

۴بوس

۵بوس

 

….

بسه دیگه بوسم نکن مرسی !!!

 

عزیزانى که اس ام اس ندارند بوس هم پذیرفته میشود آدرس اینترنتى ما،دبلیو دبلیو داد،داد داد نداد به زور مى بوسیم.

 

به یک فرشته گفتم:برو و معشوقم که عاشقش هستم را ببوس!!

فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده!!

به فرشته گفتم: معشوق مرا بوسیدی؟! فرشته گفت:

نه نشد !! به فرشته گفتم:چرا؟

فرشته مهربون گفت:دو فرشته هیچ وقت همدیگرو را نمی بوسن !

 

1بوس

۲بوس

۳بوس

۴بوس

۵بوس

 

….

بسه دیگه بوسم نکن مرسی !!!

 

عزیزانى که اس ام اس ندارند بوس هم پذیرفته میشود آدرس اینترنتى ما،دبلیو دبلیو داد،داد داد نداد به زور مى بوسیم.

 

به یک فرشته گفتم:برو و معشوقم که عاشقش هستم را ببوس!!

فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده!!

به فرشته گفتم: معشوق مرا بوسیدی؟! فرشته گفت:

نه نشد !! به فرشته گفتم:چرا؟

فرشته مهربون گفت:دو فرشته هیچ وقت همدیگرو را نمی بوسن !

 

یکی در آرزوی دیدن توست/یکی در حسرت بوسیدن توست/ولی من ساده و بی ادعایم/تمام هستیم خندیدن توست..

 

لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی

 

برو بشین رو پشت بوم روتو بکن به آسمون در جهت وزش باد یه بوس فرستادم برات

 

تمام شیرینی عسل از بوسه است پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است بهترین هدیه پس از یک انتظار بشنوید از من فقط یک بوسه است

 

به قربون موبایل توی دستت/که بوسه می زنه انگشت شستت/الهی من بشم صفحه موبایلت/که تو سیلم کنی با چشم مستت


ای بنازم گل لب مرمر دندان تو را / باغ صد رنگ ندارد لب خندان تو را

می و میخانه کجا حال نگاه تو کجا؟؟ / که ندارد بشری حالت چشمان تو را

 

لب به دندان گزم از حسرت یک بوسه ی گرم / چون به لبخند ببینم لب و دندان تو را

 

 

 

بسی مستی در ان چشم سیاه است. مرا صد آفرین در هر نگاه است. تبی از بوسه ی گرم تو دارمبر این تب آتش لب ها گواه است

سکوت مقدس عشق را میستایم بر لبهای بسته اش بوسه میزنم شاید مرحمی باشد برای

فریاد در گلو مانده ام سکوت میکنم ، صبر میکنم  و همین است که مرا هر روز به عشق مجنون تر میکند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, ] [ 12:4 ] [ مهدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درموردوب

سلام خدمت تمامی کسانی که این وبلاگ را برای خواندن اس ام اس انتخاب کرده اند از انتخاب شما متشکرم و امیدوارم که این وبلاگ بتواند خواسته شما را برآورده کند .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 40330
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ